Saturday, December 24, 2011

walaweyy.

Assalamualaikum.

story telling time. ohyeahh. once upon a time, there was a reader of ayubunga90.blogspot.com who was so cute, pretty and handsome. (waa, mix. gai. ehek. ) dah, ngarut. anyway, aku tadah tangan seploh jari berdoa padaNya, ya Allah, berikanlah keberkatan kepada pembaca ini. ameen.

aku rindu sangat belog aku. sumpah aku rindu. aku xtipu. eheh. aku cuba nak ubahsuai belog aku nih, bukan dari segi background, kaler or watever, p dari segi URL dy. fine, aku dah tukar. dah succeed. bila aku re-check balek, aku punya belog's list ilang, aku punya traffic feedjit dah tggal seketul laporan n paling haru nuffnang aku. walaupun aku belom aktif nuffnang aku, p yang tu kena ada jugak. sedeyyy woo tgk bila dy tulis 'problem related to ur blogger bla bla bla.' satu keja lagi nak tukar sana, tukar sini ngn geng nuffnang kaya rabak. ehh. haha. so, the best is, aku tukar balek g URL aku yang lama.. adeh. xbest sbb ada 90 kat ujung. kedapatan, ketahuan usia sebenar. huhu.

aku happy sangat bila auntie aku dah setuju nak sponsor beli something. something tuh ape? aku xnak la gitaw dulu. biar surprise. aku super surprise. kalo benda tu dah da lam tangan aku, kompom aku g tayang-tayang sambil angkat hidung tinggi. perghhh. bangga woo. ya Allah. ter-Riak suda. :( p, pelishhh doakan aku agar auntie aku xberubah fikiran. kalo x, merana. sumpah, sedih.

dalam beberapa ari ni, aku layan movie. aku bukanlah K-Pop, tapi, kalo addict tgk cita korea tu xdgelar K-pop kan? ahaha. sebab aku movie marathon. sumanya, korea, korea, korea. baru habis tgk fantasy couple. skg layan princess hours. fine, korang dah hafal dah crita zaman purbakala uh. xmacam aku baru mula.

cis.

okeh, aku nak bagitaw satu rahsia. misi aku untuk kuruskan badan dan putihkan kulit GAGAL. sebab godaan banyak. xbley tangkis woo. 1, kat rumah byk makanan sedap. 2, ari2 kena suruh minum susu. 3, hari2 kawan ajak lepak sambil ukur tanah keliling kampung. muka ku itam macam arang. wuwuwu. p, xkesahh. janji aku suka hati =P

sekian sahaja laporan cuaca ari nih. semoga kita semua jadi muslimin dan muslimah yang diredhai-Nya. ameen.

anak beruk main tali, selamat pagi. (untuk pagi)

anak beruk kirim salam, selamat malam (untuk malam)

tengahari xda. xkan aku nak letak, anak beruk makan kari, selamat tengahari. xlogik uh.

k, papai. assalamualaikum :)

p/s ; kucin aku dah besar sket. ada nama dah. Cola, Coco, Caap dan Cici. mujur xcacing =.='

0 9 mendoakan cik mawar selim:

Post a Comment