Thursday, December 1, 2011

Contest 'I Love Flower' by Hazanis

Assalamualaikum :)

contest? yes. contest lagi. hehe. this is my second contest. before ni pernah join 'the best picture of me' tapi xmenang. around  2 pm, saya on9 guna HP dan page Facebook.com adalah newspaper saya :P Sis Qyrndishdush comel lote keyut miyut tagged me dalam satu entry dy. N, its about the contest. and and and, dy cakap saya HARUS ekot contest ni. haha. so, here I am.

Nak join jugak ? hoho. syarat contest ? ape kate ringan-ringankan jari scroll ke banner di bawah :)

click cepat-cepat :)

puas menyelongkar, dan saya jumpa beberapa gambar dengan flowers. ^^ i do love flowers sebab saya pun flower. nama saya Mawar, and i am the flower itself :D (ohhhh, ayat saya bajet retis!)

taken at Waterfront Kuching, Sarawak ^^

taken at Sunway Pyramid, Selangor. (during Diwali)

oh oh oh, sebelum saya terlupa, kena tag 3 blogger. ^^

saya yakin dengan pilihan saya (cehhhh, promo bagaiiii), saya pilih, 


pecah kaca, tangan luka,
lepas baca, doakan saya.

Assalamualaikum :)

5 comments:

  1. alamak kakak i dont like flowers,but i like YOU!!haha.

    ReplyDelete
  2. hye dear...dr segmen yang same...follow sini...jempot singgah n follow blog kite...

    ReplyDelete