Friday, August 5, 2011

my new room!

i had my new room :)
in 6 hours, i moved and decorate anything tat i managed <3
lets picture talk.

abm aku yg dikitar semula :)

saya percaya esok sudah tidak boleh mengubah apa saja yg blaku hari ini ttp hari ini msh boleh mengubah apa yang akan terjadi hari esok :)

locker aku yg tiada nilai 5S!

mereka buah hati saya :)

wall kosong tanpa paper :)

teman tidur saya :)

meja studi yg full ^^,

nyumm3..pebret saya :)

bekalan sahur..hahaha

my stuff :)

obsesi saya..hehe


semuanya disini <3

8 comments:

  1. Oh, laptop itu! Pastikan di bawahnya beruang untuk proses pengairan. Tinggikan setinggi mungkin untuk dapatkan ruang di bawahnya agar sentiasa berada pada takat suhu berpatutan. Itu langkah penjagaan untuk menggunakan laptop pada jangka masa yang lama. Kipaskan laptop sebagai anda kipaskan badan ketika panas. Laptop panas = hard disk panas = driver panas = cepat rosak. :)

    ReplyDelete
  2. Mr. Thinker : tQ atas advice tu..my cooler pad rosak, baru nak beli baru..terpaksa letak atas lappy bag sbb takut pelapik meja cair. :'(
    nanti nk beli cooler pad baru..huhu..takut plak rosak..huhu

    ReplyDelete
  3. Owh, boleh pelbagaikan cara itu. lapikkan laptop tu dgn buku2 sementara mencari cooler yang baru. letakkan buku2 tebal pd bahagain kiri dan kanan laptop. anginkan dgn menggunakan kipas dari arah belakang. untuk sementara, masa depan laptop cerah. Hehehe~

    Saya x pernah guna cooler pad. guna laptop stand jaa. kipas, guna kipas diri. direct terus dgn kelajuan 3 sbb on 24jam. :)

    dah sebulan x tutup. yg pntg laptop sntiasa sejuk, x akan ada masalah. oh, hati2 dgn virus juga. :)

    ReplyDelete
  4. oya kan? knapa saya xterfikir ttg tu? hehehe..tq 4 the tips again..nak susun buku skrg..hehe

    sebulan xtutup? wak biar betul..hebatnya!

    ReplyDelete
  5. Yup, mostly lelaki x tutup laptop. lagi2 kalau dia seorang gamers. LOL! :)

    ReplyDelete
  6. hahaha..dasatnyer..mmg xtutup laptop lgsung..bateri dy ok juga ke kalo 24/7 on?

    ReplyDelete
  7. Owh, betry kena cabut. makan hari nti. kalau betry terpasang, tempoh keberfungsian betri akan menjadi singkat. stakat ni, normal jangka masa panjang boleh capai 2 jam. kalau pengguna yg slalu on laptop bersama betry, tahap penggunaan boleh menyusut jadi dalam 1 jam jaa. :)

    ReplyDelete
  8. oww..mksudnya kalo tgh men game, trus blackout, lappy msti shutdown trus..tapi, salute la..tmpat awak msti jarang blackout kn?

    ReplyDelete