Friday, July 15, 2011

it's purple day!

i am purple today.
i receive a parcel contains my new baju kurung..
specially for tis coming hari raya.
want to see wat it look like?
tak surprise langsung kan? ^_____^.. its bought by my baby, Azuan. tq b :)

twist!

today ada ceramah ttg halal. wat its called, program kesedaran Halal (Go Halal) if i am not mistaken. ari ni pon aku pakai purple. baju raya aku 3 tahun lepas. haha.. maseh baik smpai skrg.. 




jangan gelak taw. aku pkai shawl yang aku inspirasi dari Hana Tajima punye stail. aku modified la ckit2.. xbleh ikut dia btol2.. mybe ada yang dah tahu cmne nak pakai, tapi aku tetap dgn muka tak malunya post video ni.. muka aku seyes gila, so sapa2 yang tgk n blja guna video ni kna buat muka seyes jugak.. ^^v... enjoy! 

p/s : video xde suara sbb sora sedappp sgt.. haha.. so, kalo nk tanya apa2, pop out je kat chatbox yer.. :) sorry agi sbb kualiti xbgus, burn takat email nyer kualiti..sbb takut berat..hehe


video

2 comments:

  1. anony : tq :) mention ur name ya..eheh..let me know..

    ReplyDelete