Friday, July 22, 2011

♥-Day 29 – Something you could never get tired of doing.

assalamualaikum readers. 
ari ni my 29 challenges. one more challenge left. huhu.. abis jer 30 days challenges ni, i dare myself utk buat satu entry satu hari ttg classmates sy.. :) *saje nk isikan masa terluang*
okehhh..

apa yg saya takkan jemu buat? for ur information, saya cepat rasa jemu.. only certain things yg saya xkn jemu buat. :) nak taw? jummmmmm..

1. ucapkan I LOVE YOU 

walaupun sy dah pnh kecewa bkali2..tapi, sy xpnh jemu ucapkan 'I LOVE U' utk si dia dan siapa sahaja yg sya syg (family, friends.) bagi sya, 'I LOVE U' tu perlu diucapkn walaupun certain org cakap xperlu la nk ucap sentence tu balek2..im not tat kind of person. i will never stop saying those sentence. tapi, i will say those sentence kalau sy betul2 cinta. kalau cinta xda, u r NOT going to hear those ayat keramat. :)

i will never get tired saying this to the people i love :)

2. eating ketam. 
oyeahhh! i am a ketam-lover. tapi, ketam nipah jer taw. kalau ketam lain mcm ketam suri, saya mmg xsuka n kurang makan. kalau ketam nipah..alahai... mmg saya xkn mnolak utk melahapnya walaupun ketika itu saya mmg full tahap keretapi! huhu.. saya org kpg yg tggal tepi laut, so ketam mcm tu mmg pebret. asal jer cuti, saya terus serbu rumah org jual ketam.. gara2 suka ketam, saya di gelar ayu ketam satu ketika dahulu.. ;'( watever is tat, SAYA SUKA KETAM. nyum nyum!

arghhhhhhhh...aku nak makan kau encik ketam!

masak lemak cili padi mmg upmhhhhhh!

3. window shopping. 

hahaha..agak2 lah kalau nk cakap saya ni bukan kaki window shopping. saya tahan kalau diajak berjalan2.. perempuan la kan.. walaupun saya mengantuk tahap mata kena gam, saya tetap gagah utk melangkah masuk kedai cuci mata. hahaha..paling saya suka tgk ialah glasses, dresses, shoes and handbag. ari ni saya pergi window shopping, ingat nk cuci mata jer, rupa2 nya saya terrrrrr-GRAB juga 1 handbag comel, 1 dress, 2 baju.. alahai.. kopak la bakal laki aku nnti! huhu

my new handbag. its PINK. don't ask me why PINK. hahaha

4. using Sun-block. 
it's not i wont get tired doing this, but i don't want to get tired of doing this.. even if i am tired, i still force myself to wear those things everyday on my face and body. its important as we all know, cahaya matahari semakin jahat! huhu.. so, rajin2kn diri guna sunblock ye.. xkira utk aktiviti outdoor ke, in door ke..mesti pkai..UV sunlight can penetrate into glasses! take note ya.. 

this applied on my body n face sumtime..haha

this applied on my face everyday! 




3 comments:

  1. beriar molot pakcik tengok ketam tu..huhu

    ReplyDelete
  2. akoo--suka window shopping juga?

    xavi de--lapar ketam dh ni..huhu

    ReplyDelete