Monday, July 18, 2011

♥-Day 25 – Short term goals for this month and why

 reduce my weight!

hahahaha..i am 58kg now. i have lost 2 kg within a month.. for this month, i hope i can lost 2 more kg's. and, my dream weight is 55kg! so, wish me luck.. oyaa... i forgot to answer why.. the reason is, aku nak figure aku yg dulu. skrg aku besar gedebak macam tong sampah warna hijau tu naaaaa..huhu..byk baju yg aku S-size masuk kotak. aku xlah gemok mana skrg..saiz M lagi ni.. p, utk rangka kecik macam aku, mmg xngam. aku selesa dgn saiz S aku.. tinggi aku 160cm.. duluuuu berat aku 46kg..mak aihhh..kuruih kn aku dulu.. aku rindu aku yg dulu.. :'(

tahun ke-2 aku di IPG.. mula risau dgn berat.. 50kg..huhu

tadaa..now..58kg.. 




6 comments:

  1. hohoh~ kurus2 pun still comel ape..*wink2*

    ReplyDelete
  2. yeah..gudluck!kmk mok mgemokkan diri tok ea.hihi..sama tinggi ta2 tapi berat kmk kurang 13kg dari ktk..huhu..terlampau kurus.huwaaa ='(

    ReplyDelete
  3. mard, sbb tu nak kurus balek =P

    majue, chaiyokkkkkkkkkk..berusaha la kita hooo..

    ReplyDelete
  4. wahhh...da kurus nak kurus lagi...
    da comey dah pakcik tgk...hehe

    anyway, pakcik tag kamu...

    http://xavide.blogspot.com/2011/07/assalamualaikum-dan-salam-sejahtera.html

    ReplyDelete
  5. ehehehe..pakcik, mmg la kurus..tapi, rangka bdn kecik jer.. kalo pakai baju trus ketat..huhu..

    ReplyDelete